جراحی بینی در کمتر از 10 دقیقه

 

یکی از سوالات مکرری که از ما پرسیده می‌شود در خصوص روش‌های غیر جراحی در اعمال زیبایی از قبیل تزریق فیلرها و گذاشتن نخ در بینی و … است که تمامی اینها تحت عنوان رینوپلاستی غیرجراحی در دنیا درموردش بحث می‌شود.

 

روش‌های غیرجراحی برای اعمال زیبایی بینی

معمولا در این روش‌ها نتایج محدود و کوتاه مدت است. برای مثال در فردی که فرورفتگی در بخشی از بینی دارد با تزریق فیلر این فرورفتگی از بین می‌رود. اما تمامی فیلرها طول عمری دارند. و پس از یک مدت جذب می‌شوند فرد مجددا به حالت اول خود باز می‌گردد.

 

جراحی زیبایی بینی یا روش‌های غیر جراحی؟

نکته دیگری که وجود دارد این است که افرادی که از این روش‌های غیر جراحی استفاده می‌کنند و بعد برای جراحی اقدام می‌کنند جراحی‌های آنها اغلب به علت بافت فیبروزی که تشکیل شده و گاها عفونت هایی که در ناحیه به علت تریق‌ها ایجاد شده، سخت‌تر از جراحی‌های دیگر است.

ما به عنوان جراح توصیه به جراحی بینی می‌کنیم چرا که جراحی نتایج دائمی و طولانی مدت را برای فرد ایجاد می‌کند. و عوارضش بسیار ناچیزتر از روش‌های غیر جراحی است.

جراحی بینی در کمتر از 10 دقیقه

روش‌های غیرجراحی جایگزین جراحی ثانویه

در برخی موارد که پس از جراحی بینی نامتقارنی‌های بسیار ناچیز وجود دارد میتوان این عدم تقارن را با تزریق فیلرهای معتبر برطرف کرد و فرد را از جراحی مجدد رهایی داد. در این موارد کاربرد بیشتری دارند اما به عنوان جراحی اولیه توصیه نمی‌شوند.

 

معیارهای زیبایی بینی چیست؟

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت