عمل زیبایی بینی دختری از آلمان

در این ویدیو داستان دختری آلمانی را مشاهده می‌کنید که چندی پیش برای عمل زیبایی بینی به دکتر امین آمالی مراجعه کرده است. این جراحی ششمین جراحی بینی او بوده و پنج عمل قبلی در آلمان انجام شده.
سباحت در پی جراحی‌های متعدد و ناموفقی که انجام داده بود، تصمیم گرفت برای بار دیگر اقدام به عمل زیبایی بینی کند و این بار شانس خود را در کشوری دیگر امتحان کند. در نتیجه سرچ و تحقیقات فراوانی که انجام داد و با مشاهده رزومه و جراحی‌های موفق پزشکان مختلف، در نهایت دکتر امین آمالی را به عنوان پزشک جراح خود انتخاب و به قصد انجام جراحی توسط ایشان به ایران سفر کرد.
جراحی بینی سباحت به علت جراحی های متعدد و آسیب فراوانی که بافت بینی دیده بود یکی از ریسک پذیرترین جراحی‌های ترمیمی بود که در نهایت با موفقیت انجام شد و او بارضایت کامل ایران را ترک کرد.
صحبت‌های سباحت را در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت