لیفت صورت و گردن

اثر خارق‌العاده لیفت صورت و گردن بر زیبایی و جوانی شما!!!

با گذر زمان و افزایش سن، پوست صورت و گردن حال افتادگی پیدا می‌کند. چین‌وچروک‌ها اطراف چشم‌ها بروز می‌یابند و خطوط و چروک روی پیشانی ظاهر می‌گردند. همچنین ممکن است در درازمدت، نور خورشید روی کیفیت و رنگ پوست شما تأثیر منفی بگذارد. این موارد باعث می‌شود چهره‌ی شما ظاهر جوان و با طراوت خود را از دست بدهد. لیفت صورت و گردن راه‌کارهای مؤثر و مطمئن برای کاهش چین‌وچروک‌های صورت و گردن و بازیابی شادابی و جوانی ظاهر شما هستند. لیفت صورت و گردن هر کدام می‌توانند به صورت جداگانه نیز انجام شوند، هرچند استفاده‌ی ترکیبی آن‌ها در رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب و درخشان نقش اساسی بازی می‌کند.

لیفت صورت و گردن

مزایا و کاربردهای لیفت صورت و گردن

با برداشتن پوست‌های اضافه‌ی صورت و گردن و سفت کردن ماهیچه‌های آن، باعث ارتقای فرم‌های صورت و گردن مانند چانه و گونه‌ها شده، درنتیجه بازیابی شادابی و جوانی ظاهر شما می‌گردد.

چنان‌چه چین‌وچروک‌های صورت و گردن شما روی تصویر ذهنی که از خود دارید تاثیر منفی می‌گذارند، لیفت صورت و گردن می‌تواند موجب ارتقای این تصویر و درنتیجه افزایش اعتماد‌به‌نفس شما شود.

با فرآیندهای دیگر زیبایی همچون بوتوکس و لیپوساکشن می‌توانند ترکیب شوند تا حجم‌های از دست رفته را بازیابی کنند و یا با برداشتن چربی‌های اضافه‌، فرم‌های صورت را ارتقا بخشند.

اگر بعد از کاهش وزن، پوست صورت و گردن شما دچار افتادگی شده باشد، لیفت صورت و گردن برای حل این مساله گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

لیفت صورت و گردن و مراقب‌های بعد از آن

عمل لیفت صورت و یا گردن، می‌تواند با بیهوشی موضعی و با استفاده از مسکن‌ و یا با بیهوشی عمومی انجام گردد. بسته به نوع عمل و فرآیندهای زیبایی جانبی، عمل حدود 2 تا 5 ساعت به طول می‌انجامد. تعداد برش‌ها و مکان آن‌ها، در هر عمل با توجه به شرایط و روند لیفت می‌تواند تغییر کند.

لازم به ذکر است با توجه به روند عمل و دوره‌ی بهبودی بعد از آن، افرادی که عمل لیفت صورت یا گردن را انتخاب می‌کنند نیاز است که از سلامت جسمی و آمادگی فیزیکی قبل از عمل برخوردار باشند.

ورم و کبودی بعد از عمل امری عادی است. در روزهای اول بعد از عمل برای کاهش احساس درد از مسکن‌ها استفاده می‌گردد. چند روز بعد از عمل بخیه‌ها باز می‌گردند. حدود یک هفته بعد از عمل می‌توانید سر کار خود برگردید. به شما توصیه می‌گردد تا یک ماه بعد از عمل از انجام فعالیت فیزیکی شدید پرهیز کنید. جای زخم و برش‌ها بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین رفته و قابل تشخیص نخواهد بود. نتایج نهایی عمل لیفت صورت یا گردن زمانی به دست می‌آید که آثار کبودی و ورم کاملا برطرف شده باشد. ظاهر نهایی شما بعد از عمل لیفت، به شکل قابل توجهی جوان‌تر خواهد شد.

تزریق بوتاکس

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت