جراحی بینی طبیعی یا فانتزی ؟

امروزه تمایل به جراحی‌های زیبایی بین مردم رواج زیادی یافته و از میان تمام جراحی‌های زیبایی جراحی زیبایی بینی داوطلب بیشتری دارد. افرادی که تمایل و تصمیم به جراحی زیبایی بینی دارند معمولا بر سر این دوراهی قرار می‌گیرند که بینی‌شان را مدل طبیعی عمل کنند یا فانتزی؟!

جراحی بینی طبیعی یا فانتزی؟

جراحی بینی طبیعی

بینی طبیعی بینی‌ای است که استانداردهای زیبایی بینی را دارد اما مشخص نیست که جراحی شده است. از نظر علم زیبایی شناسی بینی طبیعی بهتر است. و این هنر جراح است که بتواند با توجه به اینکه بینی را به استانداردهای زیبایی نزدیک می‌کند به طریقی این کار را انجام دهد که مشخص نباشد بینی جراحی شده است.

 

جراحی بینی فانتزی

بینی‎‌های فانتزی که عروسکی و سرسره‌ای هم نامیده می‌شوند نسبت به بینی‌های طبیعی کوچک‌تر، سربالاتر و قوس پشت آنها بیشتر است. در افرادی که خواهان بینی فانتزی هستند این درخواست تا حدی قابل قبول است که فیزیولوژی و ساختار بینی آنها اجازه دهد و ساختمان بینی از حالت استاندارد خود خارج نشود. زیرا خارج شدن ساختار بینی از حالت استاندارد خود میتواند منجر به عوارضی چون مشکلات تنفسی و دفرمیتی در طول زمان شود.

 

در ایران اغلب مردم بینی طبیعی را می‌پسندند و درصد کمتری خواهان بینی فانتزی هستند.

درنهایت بهتر است به پزشک خود اعتماد کنید که باتوجه به ساختار بینی شما مشخص کند کدام مدل برای شما مناسب هست تا بتواند عوارض جراحی را در شما به حداقل ممکن برساند.

 

گالری جراحی بینی

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

جدیدترین مقالات

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت