درباره دکتر

دکتر امین آمالی، متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب، فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران، گذراننده دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران تجربه‌ی 15000 عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق، یکی از چهره برجسته و صاحب نام در زمینه جراحی زیبایی بینی و صورت در شهر تهران، عضو کمیته‌های علمی و اجرایی کنگره سراسری راینولوژی، عضو کمیته علمی و اجرایی کنگره‌های سراسری گوش، حلق و بینی، تالیف بیش از ۷۰ مقاله بین‌المللی با بیش از 700 ارجاع، عضو کمیته‌ علمی کارگاه‌های اندوسکوپی بینی و سینوس.

دکتر آمالی در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۵۵ در خانواده ای فرهیخته و علمی چشم به جهان گشود. او تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در شهر مشهد به پایان برد و در سال ۱۳۷۳ موفق به کسب دیپلم با رتبه برتر از دبیرستان استعدادهای درخشان گردید و در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شد. دکتر آمالی در سال ۱۳۸۰ با رتبه ممتاز از دانشگاه فارغ التحصیل شد و مدرک دکتری حرفه ای پزشکی عمومی خود را اخذ نمود.
ایشان در سال ۱۳۸۳ با رتبه ی برتر برای اخذ تخصص در رشته گوش و حلق و بینی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و نهایتا در سال ۱۳۸۷ با کسب رتبه سوم بورد تخصصی کشوری فارغ التحصیل گردید و به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شده و به عنوان استادیار به تدریس و آموزش علمی و عملی دانشجویان پزشکی و دستیاران و فلوشیپ های گوش، حلق و بینی مشغول شد. وی دوره جراحی پلاستیک صورت را در دانشگاه تهران سپری کرد و موفق به گذراندن دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا گردید.

برای نوبت دهی آنلاین اینجا کلیک کنید

جهت ارتباط با دکتر آمالی فرم زیر را تکمیل کنید

نشانی
تهران – جردن – بالاتر از جهان کودک – کوچه صانعی – پلاک ۱ – طبقه ۴ – واحد ۱۵