انواع مدل های بینی

فهرست مطالب
زمانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته اید ، مهم است که مدل بینی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در این صورت زیبایی چهره شما چند برابر شده و مطمئنا رضایت از عمل را برای شما به همراه دارد.
 

 

چه مدلی برای بینی من مناسب هست؟

یکی از سوالات مکرری که از بهترین جراح زیبایی بینی تهران پرسیده می‌شود در مورد مدل های بینی هست. مدل هایی که تحت عنوان طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی گفته می‌شوند.

یکی از اصلی ترین دغدغه های بیمارانی که برای جراحی بینی مراجعه می‌کنند این است که بینی آنها پس از جراحی به چه شکل خواهد بود؟ مهم ترین عمال تعیین کننده در این امر ساختار بینی خود فرد هست. ما با توجه به ساختار بینی، نوع پوست بینی و حمایت استخوانی وغضروفی بینی میتوانیم مشخص کنیم که چه مدلی مناسب تر هست تا در نتیجه زیباسازی بینی فرد دچار مشکلات تنفسی نشود.

علاوه بر این موارد سلیقه و درخواست بیمار نیز تعیین کننده هست به این منظور بیمار و جراح متخصص در جلسه مشاوره باید به یک تفاهم برسند. اینکه بیمار چه مدل بینی را بیشتر دوست دارد، چه میزان سربالایی و قوس را در بینی می پسندد همه و همه در کنار هم برای در رسیدن به نتیجه موثر هستند. و درنهایت با حفظ اصول علمی و حفظ عملکردهای بیمار نتیجه مطلوب را برای بیمار ایجاد میکنیم.

 

 

آیا بینی من شبیه این هنرپیشه می‌شود؟

گاها بیماران به ما عکسی را نشان می‌دهند و می گویند تمایل دارم بینی ام پس از جراحی مثل این مورد شود. مطمئنا هر بینی با بینی دیگر از تمام نظر ها متفاوت است چون بیس صورت ها متفاوت است. اما دیدن این عکس ها به ما کمک می‌کند که ما سلیقه بیمارمون بیشتر آشنا بشیم . اما در نهایت ما در عمل سعی میکنیم تا بیشترین نزدیکی را با توقعات و انتظارات بیمار در عین حفظ مسائل علمی و عملکرد تنفسی و زیبایی برای بیمار داشته باشیم.

 

دکتر امین آمالی

دکتر امین آمالی متخصص گوش ، حلق و بینی ، جراحی زیبایی بینی و صورت ، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس هستند. ایشان فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده است. همچنین دکتر آمالی بیش از 15000 جراحی موفق را در کارنامه خود دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین مجله های پزشکی

اشتراک گذاری مقاله

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت