انواع مدل های بینی

چه مدلی برای بینی من مناسب هست؟

یکی از سوالات مکرری که از ما پرسیده می‌شود درمورد مدل های بینی هست. مدل هایی که تحت عنوان طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی گفته می‌شوند.

یکی از اصلی ترین دغدغه های بیمارانی که برای جراحی بینی مراجعه می‌کنند این است که بینی آنها پس از جراحی به چه شکل خواهد بود؟ مهم ترین عمال تعیین کننده در این امر ساختار بینی خود فرد هست. ما با توجه به ساختار بینی، نوع پوست بینی و حمایت استخوانی وغضروفی بینی میتوانیم مشخص کنیم که چه مدلی مناسب تر هست تا در نتیجه زیباسازی بینی فرد دچار مشکلات تنفسی نشود.

علاوه بر این موارد سلیقه و درخواست بیمار نیز تعیین کننده هست به این منظور بیمار و جراح متخصص در جلسه مشاوره باید به یک تفاهم برسند. اینکه بیمار چه مدل بینی را بیشتر دوست دارد، چه میزان سربالایی و قوس را در بینی می پسندد همه و همه در کنار هم برای در رسیدن به نتیجه موثر هستند. و درنهایت با حفظ اصول علمی و حفظ عملکردهای بیمار نتیجه مطلوب را برای بیمار ایجاد میکنیم.

 

آیا بینی من شبیه این هنرپیشه می‌شود؟

گاها بیماران به ما عکسی را نشان می‌دهند و می گویند تمایل دارم بینی ام پس از جراحی مثل این مورد شود. مطمئنا هر بینی با بینی دیگر از تمام نظر ها متفاوت است چون بیس صورت ها متفاوت است. اما دیدن این عکس ها به ما کمک می‌کند که ما سلیقه بیمارمون بیشتر آشنا بشیم . اما در نهایت ما در عمل سعی میکنیم تا بیشترین نزدیکی را با توقعات و انتظارات بیمار در عین حفظ مسائل علمی و عملکرد تنفسی و زیبایی برای بیمار داشته باشیم.

 

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین مقالات

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت