جراحی بینی با قالب‌های کنترلی

بینی من بعد از جراحی به چه شکل خواهد شد؟

یکی از سوالات مکرری که از ما می‌شود این هست که آیا امکان تصویر سازی نتیجه جراحی بینی من وجود دارد؟

بازسازی دو بعدی و سه بعدی بینی بیمار امری است که در کل دنیا در حال انجام هست. اما جزو مواردی است که در کل دنیا درموردش اختلاف نظرهایی وجود دارد. یکی از مهم ترین نکات این اختلاف نظرها این است که این بازسازی ها و این قالب هایی که از بینی بیمار ساخته می‌شود تحت عنوان این که بینی شما پس از جراحی به این صورت خواهد شد قطعا تفاوت های ساختاری با نتیجه نهایی عمل خواهد داشت. زیرا این قالب ها غالبا وضعیت ظاهر بینی بیمار را درنظر می‌گیرند و قانونا از وضعیت عملکردی و ساختار استخوانی و غضروفی که در زیر پوست وجود دارد اطلاعی ندارد. با توجه به این که هر بیمار با بیمار دیگر تفاوت‌های عمده ای از این جهات دارد این بازسازی ها قطعا مساوی با نتیجه نهایی در بیمار نخواهد بود.

جراحی بینی با قالب های کنترلی

آیا جراحی بینی با قالب‌های کنترلی از نظر مراجع علمی تایید شده است؟

در تمامی مراجع علمی گفته شده است که اگر برای بیمار به هر نحوی بازسازی انجام داده می‌شود، این بازسازی باید در حداقل میزانش باشد و ما بعد از جراحی بینی حتما به آن حداقل ها برسیم و گاها حتی بتوانیم نتایج بهتری را برای بیمار ایجاد کنیم.

من به عنوان یک جراح از این روش ها به طور معمول استفاده نمیکنم . تمام شرایطی که برای بیمار ایجاد می‌‌شود و به نتایجی که میرسیم و یا حتی نمی رسیم توضیح داده خواهد شد تا فرد بتواند خودش این تصویر سازی را در ذهنش انجام دهد.

 

گالری جراحی بینی

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین مقالات

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت