لیفت شقیقه بدون جراحی

لیفت شقیقه بدون جراحی

هر انسانی به طور ذاتی زیبایی را دوست دارد. به همین دلیل استفاده از روش‌های مختلف زیبایی هر روز در حال گسترش است. لیفت شقیقه نیز یکی از روش های دست یابی دوباره به زیبایی از دست رفته است. شقیقه‌ها بخشی از صورت هستند که تأثیر زیادی بر روی زیبایی فرد دارند. این نواحی از صورت با افزایش سن دچار گودی می‌شوند و گودی شقیقه ها می تواند روی زیبایی، شادابی و طراوت چهره تأثیر منفی بگذارد. لیفت شقیقه بدون جراحی روشی ایمن و مفید جهت رفع گودی در شقیقه‌ها است که بدون هیچ گونه عارضه ای و یا با کمترین عارضه انجام می‌شود.

 

لیفت شقیقه

 

اهمیت لیفت شقیقه و تأثیر آن بر زیبایی چهره افراد

صورت هر فردی دارای یک ساختار مشخص است. هر گونه مشکل یا اختلالی در صورت فرد به وجود آید، این ساختار از بین می‌رود و می تواند زیبایی فرد را تحت تأثیر قرار دهد. شقیقه‌ها نیز که عضوی از اعضای صورت هستند، وقتی به دلیل افزایش سن دچار گودی و چین و چروک شوند، بر تمام ساختار صورت و چهره فرد اثر منفی گذاشته و علائم پیری را نمایان می کنند.

بنابراین با افزایش سن و ظهور چین و چروک‌ و گودی در قسمت شقیقه ها که زمینه‌ساز بروز علائم پیری در صورت می‌ باشند، لازم است که با استفاده از یک روش ایمن و کاربردی، این علائم از بین بروند تا صورت همچنان زیبا و جوان باقی بماند. تزریق بوتاکس در شقیقه ها بسیار در این امر مؤثر بوده و حتی سبب می‌شود که چهره فرد بسیار جوان‌تر از قبل شود.

 

اهداف لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس

  • برطرف کردن چروک‌های ایجاد شده در شقیقه ها
  • بهبود ساختار صورت و بازگشت جوانی و زیبایی چهره

 

لیفت شقیقه بدون جراحی چگونه انجام میشود؟

پزشک متخصص برای انجام لیفت شقیقه با روش تزریق بوتاکس، ابتدا نقاطی از شقیقه های فرد را که دارای بیشترین چین و چروک هستند، بررسی کرده و محل دقیق تزریق را مشخص می‌نماید. انتخاب صحیح محل تزریق بسیار حائز اهمیت است زیرا این مهارت پزشک در نتیجه

نهایی و رضایت بخش بودن لیفت تأثیر مستقیم دارد.

سپس پزشک با ایجاد یک بی حسی موضعی در شقیقه ها و ضدعفونی کردن محل تزریق، عمل تزریق را انجام می دهد. ضدعفونی صحیح محل تزریق نیز اهمیت بسیار زیادی دارد تا از احتمال ورود میکروب های مختلف به داخل بدن جلوگیری شود.

 

لیف شقیقه

 

مزایای لیفت شقیقه بدون جراحی

سرعت بالای این تکنیک

یکی از مزایای تزریق در شقیقه ها سرعت عمل بالای این روش می باشد. از آنجایی که مقدار بوتاکسی که در شقیقه ها استفاده می شود بسیار کم است، معمولاً این تزریق در مدت زمان اندکی انجام می شود و نیازی به صرف وقت و زمان طولانی برای انجام این عمل زیبایی نمی باشد.

عدم نیاز به جراحی و عوارض کمتر

لیفت شقیقه با روش تزریق بدون هیچ گونه برش و جراحی انجام می شود، در نتیجه عوارض و دوران نقاهت و مراقبت های خاص پس از جراحی را ندارد و معمولاً بدون هیچ عارضه ای و یا با کمترین عارضه به نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش می رسد.

نتیجه طبیعی این روش

پس از تزریق بوتاکس در شقیقه ها همه چیز کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد و هیچ‌گونه علامت و نشانه غیر طبیعی در صورت  و چهره فرد مشاهده نمی‌شود. همین امر سبب محبوبیت این روش زیبایی در بین مردم شده است.

مقرون به صرفه بودن تزریق

تزریق بوتاکس تکنیکی است که از نظر هزینه نیز نسبت به سایر روش‌هایی که برای رفع گودی و چین و چروک در شقیقه انجام می شوند، بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می باشد و افراد می توانند با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از لیفت شقیقه های خود به دست بیاورند.

غیر تهاجمی و ایمن بودن تزریق

لیفت شقیقه با روش تزریق اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه، و با استفاده از مواد اصل و مطمئن انجام شود هیچ خطر و عارضه ای نخواهد داشت و روشی کاملاً بی خطر و ایمن در عمل های زیبایی می باشد.

توجه داشته باشید که سلامتی عمومی افراد و عدم ابتلای آنها به بیماری خاص یا نداشتن حساسیت در انجام این روش بسیار حائز اهمیت است و افراد باید بدانند که در صورت ابتلا به این موارد حتماً ضروری است که پزشک را از بیماری یا حساسیت خود آگاه و مطلع نمایند.

 

عوارض تزریق در لیفت شقیقه

تزریق بوتاکس به شقیقه ها یکی از بهترین روش‌های زیبایی جهت پر کردن حجم از دست رفته پوست در این قسمت از صورت و کمک به فرم گرفتن بهتر ابرو و چهره است. این روش نیز همانند سایر روش های درمانی و زیبایی دارای عوارضی طبیعی و موقت است که پس از چند روز کاملاً برطرف می شوند و نتیجه ی نهایی و مطلوب تزریق نمایان می شود.

عوارض طبیعی و موقت تزریق شامل موارد زیر می باشد:

  • التهاب
  • تورم و کبودی
  • کمی احساس درد در محل تزریق

توجه داشته باشید که همین روش غیرتهاجمی و ایمن نیز مثل سایر روش ها اگر توسط پزشک غیر متخصص و بی تجربه که علم و مهارت لازم و کافی را ندارد، انجام شود، می تواند عوارض شدید و جبران ناپذیری را در صورت و چهره فرد به جا بگذارد.

 

آیا لیفت شقیقه بدون جراحی دائمی است؟

اصولاً عمل لیفت با روش تزریق یک تکنیک موقتی است و اغلب بین چند ماه تا یک سال ماندگاری دارد. اما در صورتی که این عمل توسط یک متخصص با تجربه و ماهر، به روش صحیح و حرفه ای انجام شود و از بوتاکس معتبر و اصل استفاده شود، ماندگاری اثر و نتیجه این روش زیبایی تا دو سال باقی خواهد ماند.

 

جراحی لیفت ابرو و انواع روش های آن

دکتر امین آمالی

متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی اندوسکوپی بینی و سینوس، جراحی اختلالات خواب و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده ، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا را گذرانده ، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تجربه‌ ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق را دارا می باشد.

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین مقالات

اشتراک گذاری مقاله

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت